torsdag den 26. august 2010

Spiderman D:

Hellow dudes.
Så er det endelig blevet torsdag, og i dag skal min klasse sove på min skole! Ya, det skal nok blive morsomt og underholdende. Hvilket minder mig om at jeg skal have en film med.. Hmm xD.
Jeg skal afsted klokken 17, men hvad fanden skal jeg tage med? Hmm, jeg har pakket mit badetøj- for ja vi skal også i den lokale svømmehal (y). Sakskøbing svømmehal sucks.

Ellers har jeg her for leden dag kommet ud for noget mærkeligt, meget mærkeligt. Jeg har set verdens største edderkop i DK! D: Den var megaaaaa ö
Den er såååå klam ): Jeg kan ikke lide spiderman.

Jeg vil forsvinde ud i det blå igen, hej med jer.

Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar