Rock this place out
You giving me that crazy look
I just take what you took
You driving me like a crazy car
Come on, come on- I don't go so far
Sing a song to me, say that you love me
Say that i'm the only one, or.. Keep your words, i don't want to here them..
Anymore, Anymore, Anymore.
Hey hey babe, you are nothing but a looser
No girls wan't you, so let me show you how
To rock this place OUT!
You try to say sorry again,
you can not pay me with yen
Little little doll where are you going?
Don't leave me here, hey hey i'm falling
Save me from hell.. And say that you don't love me..
Anymore, Anymore, Anymore
Hey hey babe, you are nothing but a looser
No girls wan't you, so let me show you how
To rock this place OUT!
You said it was you and me for ever
I would say never, ever, never, ever, never, ever, never.
I fucking hate you, so leave me alone in my own hell,
Where clowns may not come.. So you are not welcome my dear
Except if you still love me, 'cause i do also still love you!
Not other girls wan't you, so let me show you how
To rock this place OUT!
By xHansie
Over and out
onsdag den 29. september 2010
lørdag den 25. september 2010
I wish..
Lørdag den 25. Septembers blog kommer til at handle om ønsker. <3
Jeg har tusindere af ønsker! Og jeg ville blogge om nogle af dem. Jeg tror de er placeret efter det jeg ønsker højest? ö
1. At leve i YMNL verdenen. At være Nakita, og leve i den verden hvor Yuki hersker og hans lille søster Miyuki er. Hvor Lee hele tiden prøver at tage hævn over sin elskede Kate. (Faktisk beder jeg aftensbøn om det hver aften.)
2. At Death Note var virkelig og L aldrig døde <3. (Og han var min, MIN!)
3. At vampyrer var virkelige - real vampires *i*
4. Og at jeg så mødte en af de vampyrer.
5. Selv at blive en vampyr.
6. Eller noget andet overnaturlig (Nej, ikke varulv ;3)
7. At bo og leve i UK eller Japan.
8. En nice boyfriend som var virkelig mystisk og utrolig flot (ja, det handler ikke om udseendet - men allgevel?) Og han skulle bare fuldtstændig perfekt for mig - på en anden måde. Han skal have sine fejl, og vi skal skændes i regnvejr (dramatisk i know). Cause you know. All we need is love <3
9.Regnsex Mhm, i forstår ikke xD. En spøg mellem Jasmin og jeg :D
10. At være en millionær - eller vinde i hve vil være millinær (Mig, MIG!)
11. At gå på Hogwarts! Og kunne trylle!
12. At have 20.000 ønsker ;D
13. At ligne Hayley Williams på en prik *love*
14. At have Jasper Hale som kæreste xD Eller Andy Sixx
15. At leve hele sit liv som et eventyr!
16. Når jeg bliver på alder med Johnny Depp, var han samme alder som mig, og vi gifter os <3
17. At Jasmin havde sit drømmeliv også - men, eg håber da der er plads til mig også xD
18. Møde Yuki! xD
19. Osv.
20.963. At Carita kommer til Chicago som hun har ønsker sig ;D
20.964. At hun også får et spejlrefleks kamera (Hey, sådan et vil jeg oså have!)
20.965. At jeg også fik et spejlrefleks kamera.
20.966. Få muligheden for at sparke Justin Bieber i numsen xD
20.967. Og kalde ham darling bagefter!
20.968. At hedde Silence Ryuzaki <3
20.969. Tage tryllestaven ud af Voldemorts hånd. (Nej, ikke hm hm tryllestaven, men hans trylle-tryllestaven! >xD)
20.970. At der virkelig var en mand med saksehænder. Jeg ville klart opsøge ham xD
20.971. At være ung forevigt (y).
20.972. Blive en kendt for at have opfundet noget klogt xD
Hov, nu er der atensmad. Håber det var underholdende. Altså bloggen :3.
Over and out!
Jeg har tusindere af ønsker! Og jeg ville blogge om nogle af dem. Jeg tror de er placeret efter det jeg ønsker højest? ö
1. At leve i YMNL verdenen. At være Nakita, og leve i den verden hvor Yuki hersker og hans lille søster Miyuki er. Hvor Lee hele tiden prøver at tage hævn over sin elskede Kate. (Faktisk beder jeg aftensbøn om det hver aften.)
2. At Death Note var virkelig og L aldrig døde <3. (Og han var min, MIN!)
3. At vampyrer var virkelige - real vampires *i*
4. Og at jeg så mødte en af de vampyrer.
5. Selv at blive en vampyr.
6. Eller noget andet overnaturlig (Nej, ikke varulv ;3)
7. At bo og leve i UK eller Japan.
8. En nice boyfriend som var virkelig mystisk og utrolig flot (ja, det handler ikke om udseendet - men allgevel?) Og han skulle bare fuldtstændig perfekt for mig - på en anden måde. Han skal have sine fejl, og vi skal skændes i regnvejr (dramatisk i know). Cause you know. All we need is love <3
9.
10. At være en millionær - eller vinde i hve vil være millinær (Mig, MIG!)
11. At gå på Hogwarts! Og kunne trylle!
12. At have 20.000 ønsker ;D
13. At ligne Hayley Williams på en prik *love*
14. At have Jasper Hale som kæreste xD Eller Andy Sixx
15. At leve hele sit liv som et eventyr!
16. Når jeg bliver på alder med Johnny Depp, var han samme alder som mig, og vi gifter os <3
17. At Jasmin havde sit drømmeliv også - men, eg håber da der er plads til mig også xD
18. Møde Yuki! xD
19. Osv.
20.963. At Carita kommer til Chicago som hun har ønsker sig ;D
20.964. At hun også får et spejlrefleks kamera (Hey, sådan et vil jeg oså have!)
20.965. At jeg også fik et spejlrefleks kamera.
20.966. Få muligheden for at sparke Justin Bieber i numsen xD
20.967. Og kalde ham darling bagefter!
20.968. At hedde Silence Ryuzaki <3
20.969. Tage tryllestaven ud af Voldemorts hånd. (Nej, ikke hm hm tryllestaven, men hans trylle-tryllestaven! >xD)
20.970. At der virkelig var en mand med saksehænder. Jeg ville klart opsøge ham xD
20.971. At være ung forevigt (y).
20.972. Blive en kendt for at have opfundet noget klogt xD
Hov, nu er der atensmad. Håber det var underholdende. Altså bloggen :3.
Over and out!
søndag den 19. september 2010
Like in the kindergarden!
Thæhæ. Hej. xD
Så har jeg lige spist aftensmad. Risengrød lavet af Daddy. Under aftensmaden snakkede vi om børnehaven. Det var hyggeligt. I børnehaven var man bare fri og glad all the time. Man legede og var beskidt og sang og lo, og var glad.
Jeg gik i Brunsgård - verdens absolut bedste børnehave! Min bedsteveninde i børnehaven var da Laura. Hun var godheden selv. Jeg savner hende. Jeg snakker ikke meget med hende mere, hvilket egentlig er synd og skam. Hun er en rigtigt sød person xD.
Dengang var man ikke prettyboy, popdåse, emo, hippie eller noget. Man var bare sig selv. Og man gik i flyverdragt! Jeg savner min lyserøde flyverdragt xD.
Så ja. Alt vare bedre dengang..
"Like in the kindergarden" Ja, det stammer fra High School Musical. Jeg synes bare det er morsomt at sige - fordi så tror folk jeg elsker high School Musical. Hvilket jeg self. også gør. Tro ikke det ;3.
I går var jeg til fødselsdag hos mine kære kusiner. Jeg havde kjole på. Og jeg skrev med Yuki. Pludselig skrev hun: Ihh, vi skal sku ud og score drenge! xD
Lol, jeg flækkede helt af grin. Det var så sjovt x3
Lige nu sidder jeg og skriver med Marc, på IMVU. Han er en punker, men han er sød nok :3.
Så, i will go. Over and out! >x3
Så har jeg lige spist aftensmad. Risengrød lavet af Daddy. Under aftensmaden snakkede vi om børnehaven. Det var hyggeligt. I børnehaven var man bare fri og glad all the time. Man legede og var beskidt og sang og lo, og var glad.
Jeg gik i Brunsgård - verdens absolut bedste børnehave! Min bedsteveninde i børnehaven var da Laura. Hun var godheden selv. Jeg savner hende. Jeg snakker ikke meget med hende mere, hvilket egentlig er synd og skam. Hun er en rigtigt sød person xD.
Dengang var man ikke prettyboy, popdåse, emo, hippie eller noget. Man var bare sig selv. Og man gik i flyverdragt! Jeg savner min lyserøde flyverdragt xD.
Så ja. Alt vare bedre dengang..
"Like in the kindergarden" Ja, det stammer fra High School Musical. Jeg synes bare det er morsomt at sige - fordi så tror folk jeg elsker high School Musical. Hvilket jeg self. også gør. Tro ikke det ;3.
I går var jeg til fødselsdag hos mine kære kusiner. Jeg havde kjole på. Og jeg skrev med Yuki. Pludselig skrev hun: Ihh, vi skal sku ud og score drenge! xD
Lol, jeg flækkede helt af grin. Det var så sjovt x3
Lige nu sidder jeg og skriver med Marc, på IMVU. Han er en punker, men han er sød nok :3.
Så, i will go. Over and out! >x3
mandag den 13. september 2010
Paramore *Love*
Hi Paramore fans and other guys.
Jeg har lige læst min venindes blog, hvor hun skrev om MTV's music awards. Og ja, hun nævnte Paramore. God, jeg elsker Paramore! Lige nu sidder jeg og hører Decoy - Paramore. Den er ikke deres bedste sang, men jeg kan nu godt lide den.
Hayley Williams er da klart mit forbilled :3. Hun er sej, smuk, sej og synger fantastisk. Go Hayley!
Links til de bedste Paramore sange med sejeste musik videoer:
Brick by boring brick
Ignorance
Crush crush crush
Misery Business
Careful
Use somebody Cover
PARAMORE ROCKS!
Over and out
Jeg har lige læst min venindes blog, hvor hun skrev om MTV's music awards. Og ja, hun nævnte Paramore. God, jeg elsker Paramore! Lige nu sidder jeg og hører Decoy - Paramore. Den er ikke deres bedste sang, men jeg kan nu godt lide den.
Hayley Williams er da klart mit forbilled :3. Hun er sej, smuk, sej og synger fantastisk. Go Hayley!
Links til de bedste Paramore sange med sejeste musik videoer:
Brick by boring brick
Ignorance
Crush crush crush
Misery Business
Careful
Use somebody Cover
PARAMORE ROCKS!
Over and out
søndag den 12. september 2010
Et strejf af brændt træ *i*
HEY.
Så er det blevet søndag. En pragtfuld søndag, om jeg må sige.
Det har været en hektisk uge. JEG HAR LÆST DEATH NOTE SERIEN FÆRDIG! D:
Jeg syntes det var meget fedt at det var Ryuk der dræbte Kira, men det vidste jeg egentlig godt.. så. xD
Men en skam at Near overlever? Især når alle andre skal dø. Min elskede L, Matt, Mello. *Tud.* Jeg synes at det var forræderisk at alle dem skulle dø. Jeg kunne forstå hvis Mello var nød til at lade sit liv- men ikke L og Matt? Hvad sker der for verden ): Og det værste var at Near bliver den nye L. Det er stupid! Grr. Men heldigvis, hvis man kigger detaljer, er det ikke det samme L som den rigtige L har, han bruger. Hvis det var det ville jeg fucking være mega.. GRRR?!
Heldigvis overlever Matsuda. Det er godt (y). Lol, tænk hvis MAtsuda fik fat i en Death Note. Thæhæ.
Angående overskriften: Ja, det er noget Yuki har fundet på. Det er i vores RS. YMNL. Der skal vi jo hele tiden lave nye overskrifte, og ja. Jeg synes den her er ret genial x3
Lige nu er jeg alene hjemme, har lige været i kirke, jeg tror jeg vil lave frokost :3.
Senere kommer Yuki ¨på GSM og så skal vi freaking RS'e ^^.
Over and out! ;D
Så er det blevet søndag. En pragtfuld søndag, om jeg må sige.
Det har været en hektisk uge. JEG HAR LÆST DEATH NOTE SERIEN FÆRDIG! D:
Jeg syntes det var meget fedt at det var Ryuk der dræbte Kira, men det vidste jeg egentlig godt.. så. xD
Men en skam at Near overlever? Især når alle andre skal dø. Min elskede L, Matt, Mello. *Tud.* Jeg synes at det var forræderisk at alle dem skulle dø. Jeg kunne forstå hvis Mello var nød til at lade sit liv- men ikke L og Matt? Hvad sker der for verden ): Og det værste var at Near bliver den nye L. Det er stupid! Grr. Men heldigvis, hvis man kigger detaljer, er det ikke det samme L som den rigtige L har, han bruger. Hvis det var det ville jeg fucking være mega.. GRRR?!
Heldigvis overlever Matsuda. Det er godt (y). Lol, tænk hvis MAtsuda fik fat i en Death Note. Thæhæ.
Angående overskriften: Ja, det er noget Yuki har fundet på. Det er i vores RS. YMNL. Der skal vi jo hele tiden lave nye overskrifte, og ja. Jeg synes den her er ret genial x3
Lige nu er jeg alene hjemme, har lige været i kirke, jeg tror jeg vil lave frokost :3.
Senere kommer Yuki ¨på GSM og så skal vi freaking RS'e ^^.
Over and out! ;D
onsdag den 8. september 2010
Death Note
Hej guys!
I dag er en glædes dag. Mit skole bibliotek har købt hele Death Note serien! Så jeg lånte straks 9-10-11-12. Dem jeg manglede. Thæ, jeg elsker Death Note.
Men ja, jeg sad så og SMS'ede med Yuki. Vi skrev om DT ofc. Vi var uenige om, om at jeg allerede havde mødt Matt. Men jeg havde ret (y). Så skriver hun:
Du vinder denne gang, E, men i sidste opgør, vil du tabe.
Thæhæh, jeg må finde på et godt svar!
Lad os se, Y.
(Nej, hun skal ikke hedde P.)
Nu har jeg sendt sms'en :3.
Jeg tror jeg vil lave en top 5 over de sejeste personer i Death Note.
1. L

2. Matt
I dag er en glædes dag. Mit skole bibliotek har købt hele Death Note serien! Så jeg lånte straks 9-10-11-12. Dem jeg manglede. Thæ, jeg elsker Death Note.
Men ja, jeg sad så og SMS'ede med Yuki. Vi skrev om DT ofc. Vi var uenige om, om at jeg allerede havde mødt Matt. Men jeg havde ret (y). Så skriver hun:
Du vinder denne gang, E, men i sidste opgør, vil du tabe.
Thæhæh, jeg må finde på et godt svar!
Lad os se, Y.
(Nej, hun skal ikke hedde P.)
Nu har jeg sendt sms'en :3.
Jeg tror jeg vil lave en top 5 over de sejeste personer i Death Note.
1. L

2. Matt
3. Mello
4. Teru
5. Matsuda xD
Tak for i aften ^^.
Over and out!
tirsdag den 7. september 2010
Pickels
Hi Freunde.
Det her har været en virkelig kedelig dag. Historie og Biologi samme dag kan jo ikke være godt ):
Og som et ekstra bouns, har jeg like 3 bumser der bare gør SINDSSYGT ondt. De brænder og er mega ømme D: Den ene sidder i øret, hvilket betyder at jeg ikke kan sove på det øre- fordi det gør så ondt når man rør ved den. Den anden sidder i min hovedbund, og tja. Den gør også bare ondt. Den sidste kan man slet ikke se, og det er den der gør mest ondt. Den er hel usynlig, men jeg kan mærke den hver gang jeg taler el. smiler. Det er så smertefuldt!!
Well, ellers er der ikke rigtigt sket noget. Jeg sidder og skriver med Yuki. JEg burde lave lektier, men Yuki er så meget sjovere.. >x3.
See ya.
Over and out!
Det her har været en virkelig kedelig dag. Historie og Biologi samme dag kan jo ikke være godt ):
Og som et ekstra bouns, har jeg like 3 bumser der bare gør SINDSSYGT ondt. De brænder og er mega ømme D: Den ene sidder i øret, hvilket betyder at jeg ikke kan sove på det øre- fordi det gør så ondt når man rør ved den. Den anden sidder i min hovedbund, og tja. Den gør også bare ondt. Den sidste kan man slet ikke se, og det er den der gør mest ondt. Den er hel usynlig, men jeg kan mærke den hver gang jeg taler el. smiler. Det er så smertefuldt!!
Well, ellers er der ikke rigtigt sket noget. Jeg sidder og skriver med Yuki. JEg burde lave lektier, men Yuki er så meget sjovere.. >x3.
See ya.
Over and out!
søndag den 5. september 2010
x tåbelige ting om Hansie :3
1. Jeg kan ikke lide Ananas.
2. Men jeg kan godt lide Ananas sodavand.
3. Jeg kan bedst lide at skrive med 0.5 bly i stift blyanter.
4. Jeg kan godt lide varm leverpostej.
5. Men jeg kan ikke tage kold leverpostej.
6. Jeg hader sangen: "Åh søde, søde Jacob." What ever.
7. Jeg kan sige: Må jeg få en is? På persisk.
8. Men nej, jeg kan ikke stave det.
9. Jeg kender en fra Norge (det er faktisk hende der har læst mig at snakke persisk.)
10. Jeg har en "penneven".
11. Jeg har aldrig set der sjove i Anders and blade. Kun jumbo bøger.
12. Jeg kan mit eget telefon nummer uden ad.
13. Jeg hader smagen af hvide vingummier.
14. Og jeg hader hader at gå på gulve i supermarkeder.
15. Jeg synes Shane Dawson er genial og at han burde gifte sig med mig.
16. Det samme burde L, Johnny Depp, Andy Sixx og Yuki (Yuki Ryu Hideki.)
17. Min søster betyder ALT for mig. Hun er mit lys, jeg elsker hende virkelig.
18. Justin Bieber is gay ):
19. Jonas Brothers are too D:
20. Jeg elsker at skrive på YMNL romanen.
21. Og jeg elsker endnu mere at spille online YMNL RS m. Yuki.
22. En af mine bedste veninder er DK mester i bmx for 12-16 årige cirka.
23. 2 of my best mates går til karate.
24. The 3. goes to fuBball.
25. Jeg elsker at læse manga bøger.
26. Når jeg bliver stor vil jeg meget gerne flytte til United Kingdom!
27. Min yndlings film er Sweeney Todd, Interview with a vampire, DEATH NOTE og Harry Potter.
28. Jeg går til Show team og Kirkekor.
29. Jeg er dødsens bange for knogler, så jeg spiser helst ikke kød jeg ved har rørt ved en knogle.
30. Jeg spiste heller ikke kød 3 dage efter jeg så Sweeney Todd for første gang.
31. Vi har et ur som ligner det fra peron 7 3/4.
32. JEG ELSKER ICE CREAM!
33. Jeg har en halskæde med L.
34. Ogj eg har tusind andre halskæder + lige så mange armbånd.
35. Jeg har verdens fedeste par sko. Cause i have made them by my self!
36. Jeg kan godt lide Hello Kitty.
37. Det var Yuki der fandt på mit kælenavn Hansie. Det stammer fra det originale navn som hun også fandt på: Hansliem.
38. Jeg synes Nikita fra min skole er en af verdens smukkeste piger. Desværre ):
39. Nikita har også en mega hot kæreste.
40. jë´g hádër´ lí'söm qop'sprög skäáth' :i
41: Desværrer elsker jeg at gøre grin med det.
42. Jeg er bange for små børn, ejendomsmæglere og mørke.
43. Jeg har en sort/hvis plakat med Johnny Depp! (Ja, jeg har mange plakater med ham. Men denne var så speciel- fordi han er mega flot på det billed.)
44. Jeg har læst hele HP - serien + tusind andre bøger.
45. Yuki har sit eget bibliotek. (omfg,)
46. Jeg har en gammel, GAMMEL Sony ericsson mobil.
47. Men jeg har ikke råd til at købe en ny, fordi jeg skal på sprog rejse næste år!
48. Yo ho, yo ho a pirates life for me..
49. jeg har været til mandeparty.
50. Jeg frygter at blive gammel- rynke-gammel.
51. Jeg har været i London! :D
52. Jeg gider ikke skrive mere, for Emilie skal se Yes man! :3
Over and Out!
2. Men jeg kan godt lide Ananas sodavand.
3. Jeg kan bedst lide at skrive med 0.5 bly i stift blyanter.
4. Jeg kan godt lide varm leverpostej.
5. Men jeg kan ikke tage kold leverpostej.
6. Jeg hader sangen: "Åh søde, søde Jacob." What ever.
7. Jeg kan sige: Må jeg få en is? På persisk.
8. Men nej, jeg kan ikke stave det.
9. Jeg kender en fra Norge (det er faktisk hende der har læst mig at snakke persisk.)
10. Jeg har en "penneven".
11. Jeg har aldrig set der sjove i Anders and blade. Kun jumbo bøger.
12. Jeg kan mit eget telefon nummer uden ad.
13. Jeg hader smagen af hvide vingummier.
14. Og jeg hader hader at gå på gulve i supermarkeder.
15. Jeg synes Shane Dawson er genial og at han burde gifte sig med mig.
16. Det samme burde L, Johnny Depp, Andy Sixx og Yuki (Yuki Ryu Hideki.)
17. Min søster betyder ALT for mig. Hun er mit lys, jeg elsker hende virkelig.
18. Justin Bieber is gay ):
19. Jonas Brothers are too D:
20. Jeg elsker at skrive på YMNL romanen.
21. Og jeg elsker endnu mere at spille online YMNL RS m. Yuki.
22. En af mine bedste veninder er DK mester i bmx for 12-16 årige cirka.
23. 2 of my best mates går til karate.
24. The 3. goes to fuBball.
25. Jeg elsker at læse manga bøger.
26. Når jeg bliver stor vil jeg meget gerne flytte til United Kingdom!
27. Min yndlings film er Sweeney Todd, Interview with a vampire, DEATH NOTE og Harry Potter.
28. Jeg går til Show team og Kirkekor.
29. Jeg er dødsens bange for knogler, så jeg spiser helst ikke kød jeg ved har rørt ved en knogle.
30. Jeg spiste heller ikke kød 3 dage efter jeg så Sweeney Todd for første gang.
31. Vi har et ur som ligner det fra peron 7 3/4.
32. JEG ELSKER ICE CREAM!
33. Jeg har en halskæde med L.
34. Ogj eg har tusind andre halskæder + lige så mange armbånd.
35. Jeg har verdens fedeste par sko. Cause i have made them by my self!
36. Jeg kan godt lide Hello Kitty.
37. Det var Yuki der fandt på mit kælenavn Hansie. Det stammer fra det originale navn som hun også fandt på: Hansliem.
38. Jeg synes Nikita fra min skole er en af verdens smukkeste piger. Desværre ):
39. Nikita har også en mega hot kæreste.
40. jë´g hádër´ lí'söm qop'sprög skäáth' :i
41: Desværrer elsker jeg at gøre grin med det.
42. Jeg er bange for små børn, ejendomsmæglere og mørke.
43. Jeg har en sort/hvis plakat med Johnny Depp! (Ja, jeg har mange plakater med ham. Men denne var så speciel- fordi han er mega flot på det billed.)
44. Jeg har læst hele HP - serien + tusind andre bøger.
45. Yuki har sit eget bibliotek. (omfg,)
46. Jeg har en gammel, GAMMEL Sony ericsson mobil.
47. Men jeg har ikke råd til at købe en ny, fordi jeg skal på sprog rejse næste år!
48. Yo ho, yo ho a pirates life for me..
49. jeg har været til mandeparty.
50. Jeg frygter at blive gammel- rynke-gammel.
51. Jeg har været i London! :D
52. Jeg gider ikke skrive mere, for Emilie skal se Yes man! :3
Over and Out!
onsdag den 1. september 2010
"Du er nuttet. :3"
LOOOOOL
Jeg sidder her på min glade numse og sms'er med Yuki. Hun har lige været til cello, jeg sidder og spiser aftensmad, min mobil ligger på mit værelse.
Yuki:
Så er jeg færdig! ^^
Yuki:
Emilie! ):
Mig:
Pernille! Jeg spiste lige aftensmad xD.
Yuki:
Jeg er ved at blive afhængig af dig! *smile et sindssygt smil som Yukis og le højt og skingert*
Emilie:
HAHAHA! Du er sindssyg! :3 Det er en god ting ^^.
Yuki:
Ja, for ellers var jeg ikke så pokkers god til at RS'e.. xD
Emilie:
*fnis.* Det har du aldeles ret i.
Yuki:
Og jeg er glad for, at du er lige så god :3 Du er den eneste..
Emilie:
Nuuurhg, er jeg virkelig? Det varmer mit hjerte <3
Yuki:
Thihi :3 Det der der skal til for at være god til at RS'e, så skal man også være onde og sindssyge personer. Det kan vi to ^^.
Emilie:
*tommelfinger-smiley-fra-msn.* Netop, nu må du bare skynde dig hjem og ind i RS'et!
(Lang snak, og Yuki begynde rikke at svare fordi hun spiser. D:)
Emilie:
Jeg kan godt se hvad du mente med afhængighed. Jeg er også afhængig af dig! ö
Yuki:
Nurh. Du er nuttet :3
Emilie:
Lol. :-D
Yuki:
Nu skal jeg ud og gå med Tino ^^.
Emilie:
Gosh, "du er nuttet." hihi. Hmm, så varer det ikke længe :3
Yuki:
Ej, lad vær! xD
Over and out! xDDDD'
Jeg sidder her på min glade numse og sms'er med Yuki. Hun har lige været til cello, jeg sidder og spiser aftensmad, min mobil ligger på mit værelse.
Yuki:
Så er jeg færdig! ^^
Yuki:
Emilie! ):
Mig:
Pernille! Jeg spiste lige aftensmad xD.
Yuki:
Jeg er ved at blive afhængig af dig! *smile et sindssygt smil som Yukis og le højt og skingert*
Emilie:
HAHAHA! Du er sindssyg! :3 Det er en god ting ^^.
Yuki:
Ja, for ellers var jeg ikke så pokkers god til at RS'e.. xD
Emilie:
*fnis.* Det har du aldeles ret i.
Yuki:
Og jeg er glad for, at du er lige så god :3 Du er den eneste..
Emilie:
Nuuurhg, er jeg virkelig? Det varmer mit hjerte <3
Yuki:
Thihi :3 Det der der skal til for at være god til at RS'e, så skal man også være onde og sindssyge personer. Det kan vi to ^^.
Emilie:
*tommelfinger-smiley-fra-msn.* Netop, nu må du bare skynde dig hjem og ind i RS'et!
(Lang snak, og Yuki begynde rikke at svare fordi hun spiser. D:)
Emilie:
Jeg kan godt se hvad du mente med afhængighed. Jeg er også afhængig af dig! ö
Yuki:
Nurh. Du er nuttet :3
Emilie:
Lol. :-D
Yuki:
Nu skal jeg ud og gå med Tino ^^.
Emilie:
Gosh, "du er nuttet." hihi. Hmm, så varer det ikke længe :3
Yuki:
Ej, lad vær! xD
Over and out! xDDDD'
Nothing Hill Gate :3
Hi fokes x3.
I dag laver jeg bare intet.. Jeg burde tømme den opvasker der står ude i køkkenet, men om jeg gider? o.o Jeg gider ikke.
Så det her bliver en skod blog. Der står like intet fornuftigt i den. Intet, intet, intet.
Over and out n.n
(Ja, Nothing Hill Gate er et sted i London xD.)
I dag laver jeg bare intet.. Jeg burde tømme den opvasker der står ude i køkkenet, men om jeg gider? o.o Jeg gider ikke.
Så det her bliver en skod blog. Der står like intet fornuftigt i den. Intet, intet, intet.
Over and out n.n
(Ja, Nothing Hill Gate er et sted i London xD.)
Abonner på:
Opslag (Atom)



