mandag den 13. september 2010

Paramore *Love*

Hi Paramore fans and other guys.

Jeg har lige læst min venindes blog, hvor hun skrev om MTV's music awards. Og ja, hun nævnte Paramore. God, jeg elsker Paramore! Lige nu sidder jeg og hører Decoy - Paramore. Den er ikke deres bedste sang, men jeg kan nu godt lide den.

Hayley Williams er da klart mit forbilled :3. Hun er sej, smuk, sej og synger fantastisk. Go Hayley!

Links til de bedste Paramore sange med sejeste musik videoer:

Brick by boring brick

Ignorance

Crush crush crush

Misery Business

Careful

Use somebody Cover

PARAMORE ROCKS!

Over and out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar