Mine blogs blive mere og mere meningsløse. Lovely.
Hej med jer. Klokken er 12.49, far er lige kommet hjem, wtf. jeg havde glemt, at han var taget afsted. Han har været på lossepladsen. Vi har nemlig fået nyt fjernsyn *love* Det er stort!
Ellers skal jeg i biffen sammen med Mie snart, *lovely*
See ya another day. Vieleicht. (wtf)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar